måndag 12 maj 2014

Hjärtats födelsedagsfest

I helgen blev det partay igen! Den här gången firade vi min käre karl som har fyllt år. Vi käkade först på lokala puben och drack lite öl/vin/cider. Det blev husets tips, en ganska torr fläskmedaljong med god svampsås och sallad. Rödvinet som ingick var faktiskt helt ok för att vara husets vin på en alkis-pub i förorten.

Sen gick vi upp och partajade järnet fram till 03-tiden med en hel bunt vänner.

Han fick fina presenter också. Han fick bland annat en mörkerkamera att ha inne hos Miranda för att hålla koll på henne. Sen fick han en upplevelse som ett gäng hade samlat ihop till, inklusive mig. Det blev en kväll för två på Norra Brunn inklusive tvårätters. Jag hade även gett honom en kurs för två i korvstoppning på hans födelsedag. Så nu har han en hel del att göra, plus att jag kanske får vara med på ett hörn! Hehe!

Mitt fantastiska hjärta! Han gör så att mitt liv känns som att jag rullar runt på en gigantisk fluffig kudde. När jag slutar rulla läggs allt på plats precis som i en Tempur-madrass. Så trygg har jag aldrig känt mig med nån! Han är så älskvärd, intelligent, självsäker, lugn, stabil kärleksfull... Listan är lång! Jag är kort och gott så tacksam att han finns i mitt liv! En sån här guldklimp krafsar man inte fram i första taget. Sen att han har gett mig världens gulligaste och vackraste unge är ju körsbäret på grädden!


Älskar dig så högt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar